You cannot place a new order from your country. United States

Kategorie


  • Často kladené otázky

Často kladené otázky


Zboží, skladem, odesíláme obvykle za 0 - 3 pracovní dny od obdržení objednávky, podle toho, ve kterém skladě máme dané zboží umístěno.

Pokud zboží není skladem, řídí se dodací lhůta údajem "dostupnost" (v pracovních dnech), uvedeným u každého produktu.

Pokud by měla být dodací lhůta delší, budeme se Vás snažit o tomto neprodleně, jakmile se to dozvíme, informovat.

Veškeré zboží zasíláme i na Slovensko. Doprava je zdarma.

Informace o možnostech a cenách dopravy

Dlouhodobě nakupujeme od největších evropských distributorů, kteří mají přímé napojení na sklady výrobců.
To nám umožňuje mít v nabídce modely z nejnovější kolekce, přesto za výhodné ceny.

Všechny značkové hodinky, které prodáváme, jsou zcela nové a 100% originální.

Neprodáváme nekvalitní repliky nebo levné kopie hodinek.

Hodinky nakupujeme od ověřených autorizovaných prodejců zejména v Západní Evropě.

Na veškeré zboží se vztahuje záruka 24 měsíců, pokud není výrobcem poskytována delší.

Rádi Vám pomůžeme s řešením i mimo-záručních a pozáručních oprav.

Záruční doba je u všech výrobků 24 měsíců nebo delší, případné reklamace uplatňujete přímo u nás, my je předáváme oficiálnímu servisu.

Někteří výrobci od klasického záručního listu již postupně upouštějí. Ze zákona k uplatnění záruky dostačuje doklad o koupi (faktura).

Záruční doba je u všech výrobků 24 měsíců nebo delší, případné reklamace uplatňujete přímo u nás, my je předáváme oficiálnímu servisu.

Pokud jste neobdrželi emailem do 20 minut od vytvoření objednávky potvrzení a nenašli jste jej ani ve spamu, kontaktujte nás.

Popisovaný stav s velkou pravděpodobností odpovídá situaci, kdy je vybitá baterie.

Při každodenním užívání je výrobcem garantovaná životnost baterie 6 měsíců. Snižování kapacity baterie není vadou, ale přirozenou vlastností baterie.

U nových hodinek měníme baterii na naše náklady bezplatně do 12 měsíců od zakoupení.

Nejrychlejší řešení tedy bude, když u hodinek necháte vyměnit baterii včetně zkoušky vodotěsnosti v odborném hodinářském servisu. Pokud neuplynulo více než 12 měsíců od zakoupení, pošlete nám emailem ofocený doklad o výměně k proplacení. V ostatních případech jde výměna baterie na vrub zákazníka.

Výměnou baterie v odborném servisu neztrácí hodinky záruku.

Pokud by se tímto problém nevyřešil, jsme připraveni nechat hodinky posoudit servisním technikem a v případě výrobní vady hodinky nechat uvést do bezvadného stavu.

Od roku 2004 je ČR členem EU, čímž jsme získali přístup na jednotný trh EU, v němž platí volný pohyb zboží.

viz. společný trh EU

Originální zboží nakupujeme výhradně z oficiální distribuce EU, za podmínek výhodných pro naše koncové zákazníky.

Záruční doba je u všech výrobků 24 měsíců nebo delší, případné reklamace uplatňujete přímo u nás, my je předáváme oficiálnímu servisu.

Zboží, které nabízíme se v ničem neliší od zboží, které prodávají tzv. "autorizovaní" prodejci. U některých výrobců je naopak běžné, že zboží určené pro "západní" trh, je vyrobeno např. z kvalitnějších materiálů.

Hodinky obdržíte v originální výrobcem dodávané krabičce spolu s českým návodem.

Součástí balení je většinou i originální booklet (brožurka) od výrobce.

Hodinky máte možnost bez udání důvodu vrátit, případně je vyměnit za jiné 30 dní od převzetí zboží.

V takovém případě pošlete nenošené hodinky v kompletním balení s průvodním dopisem, kde bude uvedeno číslo účtu a objednávky, na naši kontaktní a reklamační adresu uvedenou na faktuře (případně stránce obchodu). Hodinky neposílejte na dobírku.

Následně Vám vrátíme peníze.

Pokud chcete hodinky reklamovat, vždy nás nejprve kontaktujte s popisem závady, emailem nebo přes kontaktní formulář.

Obratem Vás budeme informovat o dalším postupu.

Porovnat