Ujišťujeme Vás, že všechny objednávky se snažíme vyřídit co možná nejrychleji.
Obvyklá dodací doba je vždy uvedena na stránce produktu.
Zboží skladem objednané do 14:00 hod. odesíláme zpravidla tentýž pracovní den.
Zboží na objednávku odesíláme v den naskladnění.
Pokud by měla být dodací lhůta delší, budeme se snažit Vás o tomto informovat.
O každé změně stavu objednávky Vás budeme informovat e-mailem.
Veškeré zboží zasíláme také na Slovensko a po dohodě i do jiných zemí.
Pokud jste neobdrželi emailem do 20 minut od vytvoření objednávky potvrzení a nenašli jste jej ani ve spamu nebo ve složce "hromadné", kontaktujte nás emailem
Dlouhodobě nakupujeme od největších evropských distributorů, kteří mají přímé napojení na sklady výrobců.
To nám umožňuje mít v nabídce modely nejnovější kolekce, přesto za výhodné ceny.
Veškeré značkové zboží, které prodáváme, je zcela nové a 100% originální.
Neprodáváme nekvalitní repliky nebo levné kopie.
Zboží nakupujeme výhradně od ověřených autorizovaných distributorů v celé EU, zejména v západní Evropě.
Někteří výrobci již od tištěného záručního listu postupně upouštějí.
Ze zákona k uplatnění záruky dostačuje doklad o koupi (faktura).
Hodinky obdržíte v originálním balení dodávaném výrobcem, tzn. většinou v krabičce (nebo jiném obalu), spolu s českým návodem.
Součástí balení je většinou i originální booklet (brožurka) výrobce.
Na veškeré zboží se vztahuje záruka 24 měsíců, od převzetí, pokud není výrobcem poskytována delší.
Záruka, její rozsah, podmínky a doba platnosti se řídí ustanovením § 616 až § 627 občanského zákoníku.
Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla odstraněna; není-li to vzhledem k povaze věci neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Teprve není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit (požadovat vrácení peněz). Záruka se uplatňuje u prodejce.
Záruka se vztahuje na skryté vady, vady materiálu, funkční vady nebo vady vzniklé při výrobě.
Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním (§ 619 odst. 2 obč. zák.).
Zejména se záruka nevztahuje na:
- mechanické poškození skla, pouzdra, řemínku nebo náramku (tahu)
- poškození strojku při nedodržení pokynů pro vodotěsnost
- vady způsobené používáním hodinek v rozporu s návodem k obsluze nebo zásadami správného používání
- neoprávněnou manipulací s hodinkami mimo autorizované opravny
V případě neoprávněné reklamace budou zákazníkovi po dohodě účtovány veškeré náklady s ní spojené.
Poskytnutím záruky nejsou dotčena práva kupujícího, která se ke koupi věci váží podle zvláštních právních předpisů.
Rádi Vám pomůžeme také s řešením mimo-záručních a pozáručních oprav.
Zboží máte možnost bez udání důvodu vyměnit za jiné, případně je vrátit.
V souladu s § 1829 odst. 1 Nový občanský zákoník č. 89/2012 Sb. máte právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.
Zboží na výměnu nebo vrácení ve 14 denní lhůtě musí být nepoškozené, nesmí jevit žádné známky opotřebení nebo užívání. Musí být vráceno v originálním balení včetně VEŠKERÉHO PŘÍSLUŠENSTVÍ, které k němu bylo dodáno tzn. všechny ochranné fólie, etikety, štítky, krabičky, záruční list, návod, atd.)
Kupující bere na vědomí, že pokud bude vrácené zboží poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, má prodávající nárok na úhradu škody vzniklé na zboží a je oprávněn tento nárok jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
Zboží neposílejte na dobírku, nebude převzato, jelikož musíme nejprve ověřit jeho stav a úplnost. Následně Vám vrátíme peníze.
Ostatní ustanovení jsou uvedena v obchodních podmínkách.
Pokud chcete zboží vrátit nebo vyměnit, vždy nás nejprve písemně kontaktujte emailem. Obratem Vás budeme informovat o dalším postupu.
Pokud chcete zboží reklamovat, vždy nás nejprve písemně kontaktujte s co možná nejpřesnějším popisem závady (kdy a jak se projevuje) emailem.
Obratem Vás budeme informovat o dalším postupu.
Popisovaný stav s velkou pravděpodobností odpovídá situaci, kdy je vybitá baterie.
Při každodenním užívání je výrobcem garantovaná životnost baterie 6 měsíců. Snižování kapacity baterie není vadou, ale přirozenou vlastností baterie.
U nových hodinek zajišťujeme výměnu baterie nad rámec našich povinností bezplatně 12 měsíců od převzetí.
Pokud by se výměnou baterie případný problém nevyřešil a hodinky jsou v záruční době, necháme hodinky posoudit hodinářem a v případě výrobní vady bychom situaci řešili reklamací u výrobce.
V době záruční doby hodinek nelze výměnu baterie řešit individuálně, jelikož z pohledu výrobce by se jednalo o neoprávněný zásah mimo autorizované opravny s důsledkem ztráty záručních podmínek.
V případě podezření na vybitou baterii nás vždy nejprve písemně kontaktujte emailem. Obratem Vás budeme informovat o dalším postupu.
Od roku 2004 je ČR členem EU, čímž jsme získali přístup na jednotný trh EU, v němž platí volný pohyb zboží.
viz. společný trh EU
Dlouhodobě nakupujeme od největších evropských distributorů, kteří mají přímé napojení na sklady výrobců, za podmínek výhodných pro naše koncové zákazníky.
Zboží, které nabízíme se v ničem neliší od zboží, které prodávají tzv. "autorizovaní" prodejci. U některých výrobců je naopak běžné, že zboží určené pro "západní" trh, může být vyrobeno např. z kvalitnějších materiálů.
Jelikož aktuálně již neprovozujeme žádný kamenný obchod, osobní odběr není možný.